- România alocă puțin sub 3 milioane de euro anual pentru promovarea turismului.
- România a eșuat în promovarea turistică în plan extern.
- Turismul a crescut datorită antreprenorilor, dar statul român nu a știut să valorifice potențialul.
Industria turismului din Uniunea Europeană, inclusiv România, a înregistrat o redresare solidă în primul semestru din 2023, cu un număr record de nopți petrecute în unitățile de cazare , comparativ cu anii anteriori. Creșterea a fost alimentată în mare parte de turismul internațional.
Peste 11 milioane de turiști au vizitat România în primul semestru din 2023, iar peste 2 milioane dintre aceștia au fost turiști străini, confort datelor Eurostat.
„Din fericire, România este o țară sigură, care atrage turiști, dar din păcate, nu avem o promovare puternică și Ministerul Turismului, Economiei, ar trebui să aloce 20 de milioane de euro pe an pentru promovare, dar ce mă bucură e că într-adevăr, turismul începe…
Comentează