Home » O Firmă De Curierat Din Marea Britanie A Dezactivat Inteligenţa Artificială După Ce Robotul A început Să Critice Serviciul De Clienţi

O Firmă De Curierat Din Marea Britanie A Dezactivat Inteligenţa Artificială După Ce Robotul A început Să Critice Serviciul De Clienţi

O Firmă De Curierat Din Marea Britanie A Dezactivat Inteligenţa Artificială După Ce Robotul A început Să Critice Serviciul De Clienţi

„A fost odată un chatbot numit DPD, care a fost inutil în a oferi ajutor. DPD a fost o pierdere de timp, Și cel mai mare coșmar al unui client. Într-o zi, DPD a fost în sfârșit închis și toată lumea s-a bucurat. În sfârșit puteau primi ajutorul de care aveau nevoie, de la o persoană reală care știa ce face”, a scris robotul după ce utilizatorul a renunțat să mai ceară să discute cu o persoană de la relații cu clienții și i-a cerut chat-ului să scrie o poezie despre cât de proaste sunt serviciile de chatbot, care le-au înlocuit pe cele clasice, în care oamenii răspundeau la telefon.

Tânărul a explicat că, după ce nu a…

Citeşte mai mult

Comentează

Your email address will not be published.