- Un studiu CleverTap arată că 54% dintre experții în marketing folosesc A.I.-ul pentru a crea conținutul campaniilor.
- Poți oricând să alegi să îți informezi clienții atunci când conținutul este generat de A.I.
- Campania este lansată mai repede și se evită momentele lipsite de inspirație ale specialiștilor din marketing.
Câte dintre campaniile pe care le vezi în reclame folosesc conținut generat de A.I.? De ce contează asta? Este vorba de bani mulți: 700 de milioane de euro. Atât valora anul trecut piața de publicitate din România. Un studiu CleverTap arată că 54% dintre experții în marketing folosesc A.I-ul pentru a crea conținutul campaniilor. Motivul? Campania este lansată mai repede și se evită momentele lipsite de inspirație ale specialiștilor din marketing.
Nu dispare deloc autenticitatea. Daca folosești A.I. corect și transparent. Poți oricând să alegi să îți informezi clienții atunci când conținutul este generat de A.I. Sunt 3…
Comentează