- Compania Starbucks se luptă cu o nouă rezistență din partea clienților obosiți de inflație.
- În SUA vânzările la magazinele deschise de cel puțin un an au scăzut cu 3%.
- La fel ca Starbucks, o grămadă de alte mărci fast-food mari, inclusiv McDonald’s, Wendy’s și Burger King, au raportat că vânzările au scăzut.
Andrew Buckley, un bărbat de 50 de ani, a renunțat recent la obiceiul Starbucks, fiind speriat de cea mai recentă creștere a prețului companiei. Costul băuturilor sale trece de 6 dolari, scrie BBC. Bărbatul care lucrează în vânzări de tehnologie în Idaho, a fost un client fidel de zeci de ani, prețuind Venti Mocha aproape zilnic ca pe un mic lux care îi permitea să-și întindă picioarele în timpul zilei de lucru. Dar cea mai recentă creștere a prețurilor a companiei a întrecut orice.
Decizia a fost un semn al marilor problemelor care se produc la Starbucks. Compania se luptă cu o nouă rezistență din partea clienților obosiți de…
Comentează