- Primii 2% dintre clienții brandurilor de lux însumează 40% din totalul vânzărilor.
- Brandurile de lux crează strategii bine definite pentru a câștiga clienți fideli de top.
- Odată cu scăderea pieței de vânzări, competiția dintre branduri a crescut exponențial.
Pe ce cheltuie banii milionarii lumii? Pe branduri de lux. Deși piața vânzărilor a încetinit anul trecut din cauza inflației, bogații lumii cumpără mai mult ca niciodată produse ale marilor brandurilor precum Chanel, Dior sau Gucci.
Ce strategii au brandurile de lux pentru a atrage clienții?
Deși în 2020, brandurile de lux au avut câștiguri majore, odată cu creșterea costurilor de trai, piața a scăzut puțin. Dar aceste costuri nu i-au afectat pe clienții brandurilor de lux. Aceștia cumpără tot mai mult. Primii 2% dintre clienții marilor branduri formează 40% dintre vânzările totale.
Brandurile caută să ofere o experiență clienților pe lângă produsele de calitate superioară. Pentru a…
Comentează