- LVMH și Formula 1 consideră acest parteneriat ca fiind o oportunitate de a îmbunătăți experiența fanilor.
- Acordul va permite mărcii TAG Heuer să devină partener oficial de cronometrare al Formula 1, înlocuind Rolex.
- Detalii suplimentare despre parteneriat vor fi anunțate la începutul anului 2025.
Compania franceză de produse de lux, LVMH, a încheiat un acord de sponsorizare de 10 ani cu TOATE cursele de Formula 1, începând cu 2025, scrie Forbes.
Mai multe mărci deținute de LVMH vor fi implicate în parteneriatul global, inclusiv Louis Vuitton, Moët Hennessy și TAG Heuer. Termenii acordului nu au fost dezvăluiți.
Acordul dintre cel mai mare conglomerat de lux din lume și cel mai popular program de sport din lume va fi lansat într-un moment de „popularitate incredibilă, relevanță culturală și entuziasm general pentru Formula 1 ca o punte între sportul global și divertisment”, au spus cele două companii.
Mărcile LVMH au fost implicate în cursele de…
Comentează