- Hermès a avut o creștere de 7% pe piața din Asia, cu excepția Japoniei.
- În urmă cu o săptămână, LVMH a anunțat venituri dezastruoase.
- Hermès nu urmărește tendințele modei.
Norocul și-l face omul cu mâna lui. Este o frază care se potrivește de minune brandului Hermès.
În timp ce celelalte branduri de lux tușesc, Hermès prosperă. În primele nouă luni ale acestui ani, brandul de lux și-a mărit încasările cu 11,4%.
Veniturile au au ajuns la 11 miliarde de euro. Hermès, o companie de familie veche de aproape 200 de ani, a avut o creștere de 7% își pe piața din Asia, cu excepția Japoniei. Asta în timp ce în urmă cu o săptămână, LVMH a anunțat venituri dezastruoase, iar Kering a raportat o scădere de 15% a veniturilor.
Care este secretul? Brandul respectă legea luxului până la capăt, spun analiștii. Casa de modă aplică o strategie pe termen lung. Identitatea mărcii, spre deosebire de alte branduri, este bazată pe deficit.
Mai mult, brandul,…
Comentează