- Pierre-Alexis Dumas a explicat că există o diferență fină, dar importantă, între „scump” și „costisitor.”
- Fiecare geantă e lucrată manual de artizani antrenați să facă magie cu pielea și acul.
- Asta explică de ce pornește de la 10.000 de dolari.
Pentru Pierre-Alexis Dumas, directorul artistic al casei de modă Hermès, o geantă nu e „scumpă,” e doar „costisitoare” – ca un prânz la Paris. Elegant, lucrat manual și cu un preț care te face să te gândești „merită, dar o să strâng cureaua o vreme”.
Într-un interviu pentru „60 Minutes”, Pierre-Alexis Dumas a explicat că există o diferență fină, dar importantă, între „scump” și „costisitor.” „Scump” e când plătești mult și primești puțin, dar o geantă Hermès? Asta e „costisitoare” pentru că vine la pachet cu ani de meșteșug, cusături impecabile și materiale care strigă „lux”. Fiecare geantă e lucrată manual de artizani antrenați să facă magie…
Comentează