Home » Brandurile de lux intră în era criptomonedelor

Brandurile de lux intră în era criptomonedelor

Brandurile de lux intră în era criptomonedelor

  • Mărcile de lux precum Gucci și Balenciaga acceptă plăți cu Bitcoin și Ethereum.
  • Printemps devine primul retailer european care adoptă plăți cu criptomonede.
  • Criptomonedele atrag clienți tineri, mai ales din Asia.

Bitcoin devine noua monedă a luxului! Branduri precum Gucci, Balenciaga și Printemps deschid ușa plăților digitale, atrăgând Generația Z și clienții tech-savvy din Asia. Pentru retailerii exclusiviști, criptomonedele nu sunt doar un mijloc de plată, ci și o declarație de stil. Andrew O’Neill, analist la S&P Global Ratings, explică: „Criptomonedele ajută mărcile de lux să-și reinventeze imaginea și să se conecteze cu noile generații.”

Cum afectează integrarea criptomonedelor poziționarea brandurilor de lux?

La nivel global, 500 de milioane de oameni folosesc criptomonedele, adică 7% din populația totală a planetei. În Asia sunt 326 de milioane de oameni care au și folosesc aceste criptomonede. Atât în America de Sud cât și cea…

Citeşte mai mult

Comentează

Your email address will not be published.