Campanie pentru Călin Georgescu plătită de PNL
Concret, 130 de influenceri cooptați prin platforma FameUp de Kensington Communication, angajată de PNL, au lansat în noiembrie 2024 campania „Echilibru și Verticalitate” (#EchilibrușiVerticalitate), promovând calități ale unui viitor președinte fără a-l nominaliza.
Un raport desecretizat al CSAT și analiza Expert Forum arată că întreaga campanie descria indirect figura lui Călin Georgescu, folosind caracterizările pe care acesta și le atribuie public.
În plus, în comentariile de la unele videoclipuri, utilizatorii au făcut direct legătura cu Georgescu, menționând „Votez Călin Georgescu”.
Asemănări cu propaganda rusă
Documentele desecretizate ale CSAT indică faptul că strategia „Echilibru și Verticalitate” seamănă cu campania „Frate pentru Frate”.
Aceasta a fost utilizată de Federația Rusă în Ucraina, ceea ce a stârnit suspiciuni privind…
Comentează