- Aproape 25% dintre utilizatorii Buy now, Pay later provin din generația Z.
- Destinațiile preferate ale tinerilor sunt Maldive, Japonia, Thailanda și SUA.
- BNPL Travel: rezervările pentru produsele de călătorie în 2024 a crescut cu peste 20%.
- Tinerii caută flexiblitate, dar pot ajunge la datorii pe termen lung.
- Gen Z preferă experiențele memorabile în locul planificării tradiționale.
Tinerii din generația Z își planifică escapadele pe credit și preferă să călătorească acum și să plătească mai târziu. Modelul „buy now, pay later” a explodat în 2024, cu o creștere de peste 20% și atrage tot mai mulți călători care pun experiențele înaintea economisirii. Cu influența streaming-urilor live și promoțiilor online, vacanțele pe credit au devenit o tendință. Dar, cum înfluențează asta finanțele tinerilor?
Ce îi influențează pe cei din generația Z să acceseze împrumuturi pentru vacanțe?
Adrian Mitroi, profesor finanțe comportamentale:…
Comentează