- Zibo, un oraș industrial din estul Chinei, a devenit un punct de atracție pentru turiștii interni.
- Popularitatea orașului Zibo a explodat după ce videoclipuri cu grătarele sale locale la prețuri accesibile au devenit virale pe rețelele de socializare.
- În luna martie, Zibo a primit 4,8 milioane de vizitatori – mai mult decât populația sa locală de 4,7 milioane de persoane.
Industria turismului din China și-a reluat activitatea după aproape trei ani de blocaje de tip COVID-19, iar un oraș puțin cunoscut a ieșit câștigător surpriză. Zibo, un oraș industrial din provincia Shandong din estul Chinei, a devenit un punct de atracție pentru turiști în timpul vacanței de o săptămână de Ziua de Mai, care a început sâmbătă, scrie Business Insider.
Orașul este atât de popular încât autoritățile orașului Zibo îi îndeamnă pe oameni să îl viziteze în afara perioadelor de vârf sau să ia în considerare posibilitatea de a merge în alte locuri din…
Comentează