Home » „Există o reglementare creată pentru a proteja pasagerii care sunt afectați”

„Există o reglementare creată pentru a proteja pasagerii care sunt afectați”

„Există o reglementare creată pentru a proteja pasagerii care sunt afectați”

  • În ultima săptămână aproape 30 de curse au fost anulate și 350 de zboruri amânate.
  • Cele mai mari probleme se regăsesc la companii precum WizzAir, Tarom și Lufthansa.
  • Companiile aeriene spun că motivele sunt întârzierile echipajelor și dificultățile tehnice.

Este haos pe aeroporturile din toată țara. Zeci de curse au fost anulate și câteva sute amânate.
Vorbim în mare parte despre cursele companiei WizzAir, dar sunt curse şi de la Tarom sau Lufthansa care sunt în aceeaşi situaţie.

Train Bădulescu, consultant în turism: Pentru a preveni problemele de acest fel, pasagerii ar putea să apeleze cu încredere la agențile de turism

Nu vorbim despre un scenariu precum cel de la Blue Air, a declarat la Aleph News, consultantul în turism, Traian Bădulescu. „Anul acesta avem parte de numeroase întârzieri care pot porni de la o oră și care pot ajunge la o zi sau mai mult. Nu cred că vom avea parte de un scenariu Blue Air pentru că aceștia și-au încetat…

Citeşte mai mult

Comentează

Your email address will not be published.