- Puma va pune capăt sponsorizării Federaţiei de Fotbal din Israel.
- Brandul a declarat că a luat această decizie anul trecut ca parte a strategiei de eficientizare a parteneriatelor sale şi că nu are nicio legătură cu războiul din Gaza.
Puma va înceta să mai sponsorizeze federaţia de fotbal din Israel după 2024, deoarece compania germană se concentrează pe parteneriate mai puţine şi de profil mai înalt.
Decizia nu are nicio legătură cu războiul din Gaza, care a început în octombrie, şi a fost luată la sfârşitul anului trecut, ca parte a noii strategii de „mai puţin, mai mare, mai bun” a Puma, a precizat compania într-o declaraţie citată de Bloomberg.
Brandul s-a confruntat cu apeluri la boicot pe unele pieţe din cauza sprijinului său pentru echipa Israelului.
Ca parte a noii abordări, Puma renunţă, de asemenea, la contractul cu echipa de fotbal a Serbiei care expiră anul viitor şi va introduce două sponsorizări nou semnate în cursul acestui…
Comentează