- Bitcoin și Ethereum devin metode de plată pentru lux.
- Printemps, primul retailer european care acceptă cripto.
- Gucci și Balenciaga acceptă 10 criptomonede în SUA.
Mărcile de lux își diversifică metodele de plată, acceptând criptomonede pentru produse și servicii. Gucci și Balenciaga permit plata în 10 criptomonede, inclusiv Bitcoin, pentru clienții din SUA.
Iar Printemps a lansat recent în Europa un sistem de plată în colaborare cu Binance și Lyzi. În pofida volatilității criptomonedelor, mărcile reconvertesc plățile în valute tradiționale pentru a reduce riscurile. Aceste inițiative atrag clienți din segmentul tânăr, digitalizat, mai ales din Asia.
Ce impact va avea integrarea criptomonedelor asupra brandurilor de lux?
Adoptarea plăților cu criptomonede permite mărcilor de lux să acceseze noi segmente de clienți, în special din rândul investitorilor tineri și digitalizați, mai ales din Asia. În plus, acest pas contribuie la modernizarea imaginii…
Comentează