- TikTok poate deveni o platformă importantă pentru discursul public.
- Informația circulă diferit în media convențională și new media, cu impact asupra formării convingerilor.
- Convingerile se formează și se consolidează rapid pe TikTok, influențând opinia publică.
- Brandurile trebuie să adopte o abordare strategică pentru a rămâne relevante într-un context în schimbare.
Într-o perioadă în care media tradiţională nu mai ajunge eficient la consumatori, iar atunci când reuşeşte să o facă, aceştia au deja convingeri greu de schimbat, TikTok-ul poate deveni o agendă publică alternativă, este una dintre concluziile evidenţiate de EXPUS: dincolo de media convenţională, analiză Golin realizată în colaborare cu Path.
Schimbarea paradigmei comunicării
Studiul a fost prezentat în cadrul evenimentului „Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în România“, organizat la finalul lunii martie de ZF.
„Paradigma comunicării se…
Comentează