Home » TikTok are un rol surprinzător în formarea opiniei publice

TikTok are un rol surprinzător în formarea opiniei publice

TikTok are un rol surprinzător în formarea opiniei publice

  • TikTok poate deveni o platformă importantă pentru discursul public.
  • Informația circulă diferit în media convențională și new media, cu impact asupra formării convingerilor.
  • Convingerile se formează și se consolidează rapid pe TikTok, influențând opinia publică.
  • Brandurile trebuie să adopte o abordare strategică pentru a rămâne relevante într-un context în schimbare.

Într-o perioadă în care media tradiţională nu mai ajunge eficient la consumatori, iar atunci când reuşeşte să o facă, aceştia au deja convingeri greu de schimbat, TikTok-ul poate deveni o agendă publică alternativă, este una dintre concluziile evidenţiate de EXPUS: dincolo de media convenţională, analiză Golin realizată în colaborare cu Path.

Schimbarea paradigmei comunicării

Studiul a fost prezentat în cadrul evenimentului „Top 1.000 cele mai mari companii: o mie de motive de încredere în Româ­nia“, organizat la finalul lunii martie de ZF.

„Paradigma comunicării se…

Citeşte mai mult

Comentează

Your email address will not be published.