- Fiecare imagine are un cod QR unde se regăseşte broşura generală a României în limba germană.
- Vizitatorii vor obţine informaţii relevante despre diferitele destinaţii din România.
- Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de ţară către un public larg.
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) realizează în perioada 10 iunie – 15 iulie, o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfăşoară în contextul Campionatului European de fotbal.
„România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiştilor din Germania, dar şi în rândul potenţialilor turişti din întreaga Europă care participă la acest campionat. Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de ţară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic şi poate atrage atenţia publicului…
Comentează