- Gen Z schimbă regulile aplicării pentru joburi, preeră o abordare creativă.
- Noul trend: Gen Z își face CV pe tiktok pt. a-și arăta personalitatea și creativitatea.
- După ce a aplicat la multe joburi, Marta a decis că are nevoie să iasă în evidență.
- Marta este specialist în marketing. A decis că acum e timpul să se marketeze pe ea însăși.
- Lindsei preferă această variantă pt. a arăta cât de pricepută e la social media managing.
- Angajatorii se arată încântați de inițiativa și creativitatea celor care fac CV-uri.
Generația Z schimbă regulile jocului în procesul de angajare, alegând să renunțe la CV-urile clasice în favoarea celor video pe TikTok. Această metodă inovatoare le permite să-și arate creativitatea și abilitățile digitale, iar experții consideră că TikTok ar putea deveni un nou mediu de angajare.
Cum sunt aceste CV-uri de pe TikTok? Se pot lua în considerare?
„Eu îi l-aș lua în considerare. Deci CV-ul îți aduce, dacă este…
Comentează